بیشتر بدانیم

محبوب ترین مواد کفسازی سازگار با محیط زیست
امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

محبوب ترین مواد کفسازی سازگار با محیط زیست

چوب پنبه

چوب پنبه محصولینسبتاً جدید در دنیای کف سازی است. معمولاً در دیوارها یا در بطری دیده می شود، اما ماده‌ای بسیار عالی برای کف است. چوب پنبه از پوست درخت بلوط چوب پنبه که معمولاً در جنگل های مدیترانه یافت می شود برداشت می شود. درختان برای برداشت از پوست درخت قطع نمی شوند ، که هر سه سال یک بار دیگر رشد می کنند ، و آن را به یک منبع تجدید پذیر ایده آل تبدیل می کنند. این ماده دارای خاصیت ضد میکروبی است که باعث کاهش آلرژن ها در خانه می شود ، مقاوم در برابر آتش ، نگهدارنده آسان است و به عنوان ماده دفع کننده حشرات نیز عمل می کند. چوب پنبه ، مانند چوب را می توان در رنگ ها و لکه های متنوعی به پایان رساند تا متناسب با هر رنگ بندی یا سبک طراحی باشد. دوام آن امکان استفاده در هر قسمت از خانه را فراهم می کند. کف چوب پنبه بسته به کیفیت می تواند بین 10 تا 30 سال دوام داشته باشد.

کاشی های شیشه ای

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که برای بطری‌هایی که به بازیافت فرستاده می شوندچه اتفاقی می افتد؟ آنها به کاشی های شیشه ای زیبا تبدیل می شوند. این منبع تجدید پذیر به سرعت در حال تبدیل شدن به گزینه ای فوق العاده برای کف و همچنین حمام و دیوارهای آشپزخانه است. شیشه مزایای مشابه سایر مواد سازگار با محیط زیست را دارد. این ماده غیر جاذب است و در محیط های مرطوب مرطوب نیست. حفظ و رنگ آمیزی آسان است. شیشه در یک مجموعه بی حد و حصر از رنگ ها ، الگوها و اتمام های مناسب برای اکثر طرح های طراحی قرار می گیرد. بر خلاف کاشی های سرامیکی ، شیشه به جای جذب آن ، نور را منعکس می کند و می افزاید: لایه های اضافی از نور به بعضی از اتاق ها احتیاج دارد.

لاستیک

کفپوش های لاستیکی ساخته شده از لاستیک های بازیافتی معمولاً در سالن های محلی یا در زمین بازی محله واقع می شوند. کم کم آرام آرام راه خود را به آشپزخانه ها ، حمام آفتاب و حمام می بیند و گزینه ای متنوع ، زیبا و ماندگار است. پیاده روی و ضد آب بسیار عالی است. همچنین در بسیاری از گزینه های رنگ و الگوی موجود است.

چوب سخت بازیابی شده

کفپوش‌های چوب سخت، معمولاً به دلیل جنگل زدایی چندان سازگار با محیط زیست در نظر گرفته نمی شوند اما باز هم می‌توان آنها را به عنوان گزینه‌ای مناسب در کفسازی در نظر گرفت. دو نوع چوب سخت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. چوب طرد شده بسیار ایده آل است زیرا در آن از چوبهای موجود در درختانی که مدتها قبل خرد شده بودند ، دوباره استفاده می شود. کفپوش چوبی نجات یافته می تواند در خانه های مسن تر یا کلبه ساحلی زیبا به نظر برسد.

گزینه دیگر خرید چوب با چوب FSC دارای مجوز است. این تعیین شده توسط شورای نظارت بر جنگل ها است و آنها با تمرکز بر پیروی از استانداردهای بالای اجتماعی و زیست محیطی ، مدیریت مسئولیت جنگل ها را در سرتاسر جهان ترویج می کنند.

منبع: فرش هوم

ارسال نظر

اين نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاريخ 1399/03/13 و 0:06 دقيقه ارسال شده است.
سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد